آرشیو بهمن ماه 1396

آموزش عمومي

قانون جذب به صورت كاربردي

۱۸۱ بازديد ۰ نظر

قانون جذب كائنات

اگر بخوبي با پيش نيازهاي آشنا شويد با فعال شدن قانون جذب كائنات زنگي در جهان به صدا در مي آيد و همه كائنات متوجه خواسته شما مي شوند. جهان، جهان پاسخگويي است و هر عملي را عكس العملي است. كائنات جهان همگي فعال شده و در جهت رسيدن شما به آرزوهايتان عمل مي كنند. يعني نه تنها شما براي رسيدن به آرزوهايتان تلاش مي كنيد بلكه جهان هم در مقابل تلاش مي كند و آرزوها و خواسته هاي شما را به شما نزديك مي كند. پس نگران نباشيد همه كارها را شما به تنهايي انجام نمي دهيد بلكه اين يك كار گروهي است. براي آشنايي هر چه بيشتر با قانون جذب و يادگيري كاربردي آن به لينك زير مراجعه كنيد:

 قانون جذب كائنات

قانون جذب و ارتعاشات

قانون جذب را قانون ارتعاشات نيز مي نامند. امواج و ارتعاشات تمام جهان را فرا گرفته اند. همه چيز را مي شود با قانون امواج توجيه كرد. قانون سوم نيوتن در فيزيك براي امواج و ارتعاشات به خوبي عمل مي كند. هر موجودي چه فيزيكي و چه متافيزيكي داراي ارتعاش است. ارتعاشات بر جهان اثر مي گذارند. ارتعاشات خوب باعث تاثير مثبت در جهان و ارتعاشات منفي باعث تاثير منفي در جهان مي شود. خواسته ها در جهان ايجاد ارتعاشات مي كنند. اگر ارتعاشات مثبت بفرستيد جهان اين ارتعاشات را چندين برابر كرده و به جهان و شما باز ميگرداند.

قانون جذب براي رسيدن به موفقيت

۱۷۰ بازديد ۰ نظر

چگونه از قانون جذب براي رسيدن به موفقيت استفاده كنيم؟

از قانون جذب براي رسيدن به موفقيت هم مي شود استفاده كرد. قانون جذب قانوني همه گير است و در همه زمينه ها مي توان از آن استفاده كرد. به ويژه براي رسيدن به موفقيت در زندگي بسيار كاربردي و فعال است. اگر فكر مي كنيد نياز است كه كاري كنيد كه قانون جذب براي شما فعال است و به دنبال راههاي فعال كردن آن مي گرديد بايد به شما بگويم كه چه بخواهيد و چه نخواهيد در زندگي شما جريان دارد. قانون جذب و ارتعاشات هم مثل همه قوانين ديگر طبيعت مثل قوانين نيوتن كه در همه جا برقرار است هميشه برقرار است. و نمي شود كه بگوييم كه وقتي ما مي خواهيم فعال شود و بقيه وقت ها خاموش شود.

نحوه استفاده از قانون جذب براي رسيدن به موفقيت

ما مي توانيم به خوبي از قانون جذب براي رسيدن به موفقيت خواسته ها استفاده كنيم. قانون جذب مراحلي دارد كه همان طور كه گفتيم مراحل قانون جذب عبارتند از ايجاد درخواست، باور و دريافت.

ابتدا لازم است كه به خوبي با هر يك از اين مراحل به صورت كاملا كاربردي آشنا شويد.

براي ادامه به لينك زير مراجعه نماييد:

قانون جذب براي رسيدن به موفقيت